vineri, 18 iunie 2010

Dezordine

Bineînţeles că eu las tot timpu lucrurile pe ultima sută de metri, nu neapărat că vreau eu ci pentru că aşa mi se întâmplă mie (doar nu credeţi că fac eu să se întâmple, eu nu sunt uitucă, chiar nu sunt singura mea bubă este că sufăr de gauri negre dar asta e altă poveste ). Urăsc să mi se facă ordine în lucrurile mele, recunosc că e dezordine în camera mea dar e o dezordine ordonată, nu stiu dacă înţelegeţi ce vreau să spun dar eu tot timpu când vreau ceva să iau din cameră stiu exact unde este. Acest lucru era valabil până azi când binedispusă, cum sunt eu de obicei dimineţa sau poate doar în unele dimineţi... bine fie nu-s niciodată binedispusă dimineaţa. În starea mea de dimineaţă mă apuc să caut o foaie în teancu de foi albe, de foi scrise la cursuri, de cărţi, de reviste, etc. Ce credeţi am găsit foaia cu pricina? Vă spun eu ....NU! Bunădispoziţia mea de dimineaţa (dacă am avuto ) se transformă în nervi, stres şi altele. Încep să sun, că doar stiţi faza ai cu sună un prieten să te ajute, o pun în aplicare şi o sun pe Georgi;
-Fatah, nu cumva e la tine foaia cu pricina?
-Nu. Ţi-am dat-o atunci când ai fost la mine,acu vreo 2 săptămâni.
-Aha. Mersi frumos şi scuze de deranj.
. . .
Acestea fiind spuse. Vă daţi seama că mi-am pierdut speranţele să o mai gasesc dar un om cu suflet mare mi-a spus că îmi face rost de alta.
Şi acuma pot să îmi încep şi eu ziua binedispusă.

2 comentarii: