miercuri, 30 iunie 2010

Leapşă

Pentru că nu am mai pus nici o leapşă până acuma pe blog (ci doar am răspuns la una) m-am gândit că ar fi timpul să vă pun una. În special pentru Georgy, că tot ma neglijat în ultimul timp, aşa că m-am gândit să-i dau de lucru.
Stăteam zilele trecute şi mă gândeam ce mi-am dorit eu să mă fac când eram mică. Şi acum încep lista:
1. Să ma fac bucătăreasă, adică să prezint reţete culinare la televizor.
Acest vis sa spulberat acum vreo 3 ani când mi-am dat seama că eu defapt nu am nici o treabă cu gătitul. Îmi place doar să mănânc.
2.Să fiu a 3 a Andree din trupa Andre. Acest vis a fost încurajat în mintea mea de faptul că mami a fost cântăreaţă şi mă gândeam că am moştenit şi eu ceva de la ea. Dar şi la acest vis am renunţat pentru că şi mami a renunţat pentru familie la muzică, deci am zis că ar fi normal să renunţ şi eu.
3. Cea mai recentă meserie care am vrut să o îmbrţişez a fost aceea de doctor veterinar. Asta pentru că îmi plac animalele foarte mult. Şi la această meserie am renunţat pentru simplu motiv că nu suport sângele.
4. Mi-am dorit la fel de mult să fiu somalier. Nu pentru că îmi place vinul exagerat de mult ci pentru că mi se pare o meserie nobilă.
5. Mi-am dorit să mă fac designer vestimentar. Această dorinţă a venit în timp ce îi "recondiţionam" hainele mamei.
Încă nu mi-am găsit vocaţia. Dacă cineva stie ce meserie mi se potriveşte este rugat să mă ajute, pentru că după cum se vede încă nu stiu ce vreau să mă fac când cresc mare, iar problema acuma apare, cred că am crescut deja destul de mare şi ar cam fi timpu să mă hotărăsc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu