joi, 13 decembrie 2018

Îmi place iarna, și nu prea.

Iubesc zăpada! 
As putea sta în zăpadă toată ziua. Îmi place să merg cu sania, îmi place să mă "bat" cu zăpadă, îmi place să fac oameni de zăpadă, îmi place să mă trântesc în zăpadă și să fac "îngeri".
Îmi place să stau în casă la căldură și să privesc pe geam cum ninge afară.
Îmi place vinul fiert cu scorțișoară.
Cu toate că sunt atât de multe lucruri pentru care iubesc iarna, există la fel de multe lucruri care nu-mi plac.
În primul rând nu-mi place frigul. Sunt foarte friguroasă. Nu-mi place că trebuie să mă înfofolesc. Nu pot ieși din casă fără 3 bluze pe mine și o greacă  Nici fularul, căciula și mănușile nu pot lipsi. Și acuma spuneți voi, vă puteți mișca în voie având atâtea straturi de haine pe voi?
Nu-mi place iarna și pentru că ziua este mai scurtă, prea scurtă. Nici nu apuci să deschizi bine ochii dimineața că, deja se inserează afară. 
Nu-mi place nici faptul că trebuie să-mi curăț dimineața parbrizul înghețat. Și nu îmi place să conduc iarna, am o oarecare teamă. 
Nu-mi place că oamenii merg foarte grăbiți pe stradă. Încercând să ajungă cât mai repede la destinație. Parcă merg mecanic.

Și aici poate continua lista dar ma opresc și  vă anunț că peste o săptămână scap de tot frigul ăsta. Migrez și eu, ca și păsările. Mă duc în țările calde și voi reveni odată cu căldura. Yuppy!

17 comentarii:

  1. ha ha ! mie imi place iarna la nebunie, desi nici eu nu ma omor dupa curatatul parbrizului sau dupa condusul pe timp de iarna...si imi lipseste uneori lumina soarelui pentru poze :D dar per ansamblu, iubesc iarna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie-mi place iarna, dar cu zapada, nu cu namol cum se poarta pe la mine prin oras.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am mai scris nimic de mocirla care se face după ce se topește zăpada. Nici mie nu îmi place.

      Ștergere
  3. M-am regasit in totalitate in articolul tau, fix la fel sunt si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu imi place nici iarna, nici vara, prefer primavara si toamna.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie, de cand am devenit mamica a inceput sa-mi placa iarna. Nu-mi place cand bate vantul si e ger, dar in rest sa tot fie iarna.

    RăspundețiȘtergere
  6. Punctele negative le bifez si eu! Mai ales cu masina!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu-mi place nici mie iarna, frigul e cel pe care il detest cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place iarna, dar sa fie zapada de sarbatori si sa nu afecteze traficul :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Vai eu ma feresc de iarna ca de necuratu, singurul lucru care mi place la iarnae Craciunul.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie imi place iarna si zapada si saniusul. Nu-mi place numai cand e viscol, in rest ma descurc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce aș mai migra și eu în Tenerife... :)
    Îmi place iarna doar dacă stau în casă la căldură, lângă un cămin eventual, cu vin fiert și oameni dragi, iar peisajul ”de poveste” să-l admir de la geam :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Nici mie nu imi place ca ziua este prea scurta. Imi place doar acea zi in care ninge si nu-mi place fleoscaraia de dupa

    RăspundețiȘtergere