luni, 3 decembrie 2018

Incredere

Câtă încredere putem avea în oamenii din jurul nostru? Cum putem evalua un om pentru a ști dacă merită încrederea noastră sau nu?

Eu ofer încredere 80% de la început . Pe parcursul "interacțiunii" încrederea mea poate scădea sau, poate ajunge la nivelul de 100%.
Dacă ar fi să fac un top 3 chestii care îmi spulberă încrederea în oamenii din jurul meu,  ar suna cam asa:
1.Cel mai important "factor" care mă poate face sa-mi pierd încrederea într-o persoană este minciuna. Nu îmi place să fiu mințită și, de asemenea nu îmi place să mint. (unele voci spun ca nici nu știu sa mint, 😅).
2. Nu îmi place să fiu manipulata. 
3. Neasumarea. Nu îmi plac persoanele care nu sunt capabile să își asumă greșelile.

 Odată ce mi-am pierdut încrederea într-o persoană, este aproape imposibil sa mi-o recâștige.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu